Gentilmelding - og almindelig tilmelding - er åben for næste sæson (2023)

Det er nu muligt at GENTILMELDE sig den nye sæson (23/24)
Dette er en VIP mulighed for elever på Faxe Musikskole, som har fortrinsret. Derfor er det vigtigt, at du gentilmelder dig hurtigt.

Det er i øvrigt sidste gang, at man behøver at gentilmelde sig. Fra næste sæson er man automatisk tilmeldt et fag, og skal kun give skriftlig besked til kontoret, hvis man ønsker at udmelde sig.

Fra næste sæson har vi nye tilbud til sang- og musikundervisning - og vi glæder os til at præsentere det for jer. Her er en lille forsmag på noget af det.

• FAMILIEMUSIK (1-5 år) - nu også om lørdagen.
  • HOLDUNDERVISNING på instrument og sang.
  • BANDKLUB ELLER KOR på de fleste skoler.
  • BAND og SAMMENSPIL - Kan du ikke finde det band eller hold du plejer at spille med? Så er det fordi vi er i gang med at sætte et nyt koncept op

Nogle hold bliver slået sammen, andre ikke.

Hvis dit band eller hold ikke dukker op i gentilmeldingen, skal du blot vælge "VIL GERNE BAND ELLER KLASSISK SAMMENSPIL".

Vi sender mail ud umiddelbart før sommerferien, med besked om, hvilke fag dit barn er optaget på.
Efter sommerferien lægger lærerne skema, og vi sender derefter den endelige undervisningstid ud.

Sidste undervisningsdage i indeværende sæson:

• Mandag: 12. juni
  • Tirsdag: 30. maj
  • Onsdag: 24. maj
  • Torsdag: 8. juni
  • Fredag: 26. maj

Evt. efterlæsning sker efter aftale med den enkelte lærer.

PS.
6. maj Musikskolernes dag i Tivoli er også et besøg værd. (Faxe Musikskole "Almost Big Band" deltager lørdag på Terrassen 2 kl. 20:00 til 20:30)