TILMELDING

Her kan du tilmelde eller gentilmelde dig.

Nye elever kommer i første omgang på venteliste, men vi kontakter dig, så snart vi har en ledig plads.

Link til gentilmelding på SpeedAdmin - uanset om du er ny elev eller gammel elev, der skal gentilmelde sig.

Vær opmærksom på, at det er kun forældre/værger, der kan tilmelde/gentilmelde børn under 18 år.

Hvis du har problemer med tilmelding eller spørgsmål, så kontakt musikskolens kontor på mail: musikskolen@faxekommune.dk eller telefon 56203820.

Du kan søge om tilskud på 75% til kontingent og leje af instrumenter hos Faxe Musikskole via puljen hos Center for Kultur, Frivillighed & Borgerservice​