E-Musik produktion kursus 2023

Kunne du tænke dig at producere musik og måske oven i købet din egen ? Nu er muligheden i april 2023.

Faxe Musikskole laver et kursus i E-musik, hvor musikproducer Olle gennemgår de grundlæggende elementer i musikproduktion med udgangspunkt komposition og sangskrivning.

Målet med dette kursus er at du får erfaring og viden til selv at kunne fortsætte din egen udvikling, skabe og producere musik.

Medbring egen computer eller ipad og høretelefoner

Om OLLE:

Olle er en svensk musikproducer, sangskriver, komponist og pianist som bor og arbejder i København. Han har en kandidat fra Det Kongelige Musikkonservatoriet i Stockholm. Han producerer, skriver og spiller med nogle af de mest kendte kunstnere i Skandinavien, og har over 30 millioner plays på Spotify. Han har også komponeret musik til velrenommeret film og teaterstykker.

Hold i 2023:

Tid: Tirsdage 18/4, og 25/4 kl. 18.30-20.30 og lørdag d. 29/4 kl. 10.00-14.00 - Derudover er der 4 timeres online undervisning efter aftale med Olle

Sted: Faxe musikskole Haslev

Pris: 350 kr.