BIG 5

BIG 5 KONCERT 9. marts 2023

Torsdag den 9. marts 2023 indbyder Faxe Musikskole til akustisk koncert i Ulse Kirke

Det er Musikskolens elever, der fremfører et varieret program, med både solist optræden og sammenspil.
Der vil være musik for klaver, guitar og fløjte samt Musikskolens orkester BIG 5.

BIG 5 er sammensat af elever, der spiller akustiske instrumenter, og har spillet sammen  ca. 1 gang om måneden i 1 1/2 år.

Gruppen har modtaget en donation fra Faxe Kunst- og Musikforening, som har gjort, at de lige har været på tur til orkester efterskolen i Holstebro - for at spille sammen med eleverne deroppe og måske blive inspireret til at tage på efterskole.

Til koncerten den 9. marts i Ulse Kirke vil BIG 5 spille Flower Waltz af Tjajkovskij,  Lieber Tango af Astor Piazolla samt Waltz nr 2 af Shostakovich.

Der er gratis adgang og koncerten begynder kl 19.00.