FOKUS-LINJEN

Fokus-linjen er et tilbud til engagerede og initiativrige elever, der vil mere med musikken

Elsker du at øve dig og blive bedre sammen med andre?

Kunne du tænke dig at udvikle dig sammen med andre, der også brænder for musik og lære at stå på egne ben?

Så er Fokus-linjen noget for dig!

Du har både soloundervisning og undervisning på hold. Du skal regne med at være på musikskolen flere dage om ugen.

På Fokus-linjen får du undervisning af et team af dygtige lærere, der tager udgangspunkt i de forskellige grupper. Du er selv med til at bestemme, hvad undervisningen skal indeholde.

Soloundervisning, sammenspil, øvning, hørelære/teori, udtryk, musikforståelse, arrangement/komposition/musikalsk skaben, PR/management.

Undervisningen kan tilrettelægges som workshops eller som løbende undervisning eller en kombination - det aftaler du og lærerne sammen i fællesskab.

35 minutter soloundervisning og 1-2 timers holdundervisning om ugen.

Herudover kan du deltage gratis i alle musikskolens workshops og øvrige sammenspilstilbud.