FM FESTIVAL '22

Nedtællingen er i gang - og i år vender FM Festival tilbage med et musikalsk brag fredag den 1. april

Efter 2 års (ufrivillig) festivaltørke vender FM Festival tilbage med en fredag, der sprænger alle rammer.

Vi starter med den første af 4 store koncerter fra kl. 16.30 og arrangementet slutter cirka kl. 20.30

Der bliver overflod af musik og god stemning, og Bangkok Take Away vil stå klar med maden (egenbetaling), så der bliver sørget for alle sanser.

Programmet kan du se i nedenstående PDF-fil.

DET ER GRATIS ARRANGEMENT - KOM OG SE/LYT/OPLEV OS.

Hjælpende hænder

Vi vil rigtig gerne høre fra forældre, som har tid og lyst, til at hjælpe os med praktiske opgaver i forbindelse med arrangementet.

Det kan være kørsel og opsætning/nedpakning af instrumenter, pynte scener og festsal, hjælpe i caféen mm. Selv den mindste hjælp er værdifuld for os.

Kontakt musikskolens kontor: musikskolen@faxekommune.dk (Linda/Vivi)