Valg til bestyrelse 2023

Valg til bestyrelsen i Faxe Musikskole

Har du lyst til at bidrage til udviklingen af musikskolen og fungerer som et sparringsorgan for musikskolens daglige ledelse?

Så er det nu, at du skal melde dig. Vi afholder valg til musikskolens bestyrelse i forbindelse med vores musik julekoncert onsdag d. 20. december kl. 18.30 i Faxe, Gl. Strandvej 12, 4640 Faxe (Rolloskolen).

Vi holder tre møder om året, og det er skiftevis i Haslev og Faxe.

Bestyrelsen bidrager blandt andet til udvikling af musikskolen, og fungerer som et sparringsorgan for musikskolens daglige ledelse.

Gør en forskel - få indflydelse og indsigt i, hvad der sker i musikskolen - mød andre engagerede mennesker og gør en forskel for dig selv og andre - få udbygget dit netværk – og sidst men ikke mindst: vær med til at gøre musikskolen til et endnu mere attraktivt sted at være.

Vi kan rigtig godt bruge nogle flere elev- og forældrerepræsentanter (samt suppleanter til begge).

Man er valgberettiget ved enten at møde op til valget eller have afleveret en fuldmagt til musikskolens ledelse samme dag kl. 12 inden valget.

Hvis det lyder som noget for dig, eller har spørgsmål til bestyrelsesarbejdet, så kontakt musikskoleleder, Malene Lundsgaard, tlf. 20 21 61 52 eller på mail: mallu@faxekommune.dk