Vi holder stadig lukket for fysisk fremmøde på musikskolen til og med den 5. april 2021.

Nedlukning for fysisk fremmøde på musikskolen til og med den 5. april 2021.

* OPDATERING *

Kære elev og forældre.

Musikskolen følger stadig alle anvisninger fra Statsministeriet og Faxe Kommune.

Vi holder derfor stadig lukker for fysisk fremmøde på musikskolen mandag den 5. april 2021.

Onlineundervisning for soloelever efter nytår.
I foråret og enkelte gange i efteråret har vi haft stor succes med onlineundervisning.
Det fortsætter vi med for alle soloeleverne og de af jer som går på instrumentundervisning på hold.

I bliver kontaktet af jeres lærer, så I sammen kan aftale de nærmere detaljer for online undervisning.

Hold og bands aflyses indtil 5. april 2021
Rytmikhold, Musikbutik, al sammenspil og bands er desværre aflyst til og med den 5.fapril.

Vi vil glæde os til at se jer fysisk igen snarest muligt.

Husk endelig at øve jer derhjemme.