Undervisning i uge 1 i 2022

Kære musikelever og forældre.

Godt nytår! Vi håber, I alle har haft en dejlig juleferie.
Vi glæder os rigtig meget til igen at tage imod jer i denne uge. Som vi skrev til jer før jul, er denne uge lidt speciel.

Mandag og tirsdag foregår online, men fra onsdag er vi tilbage igen med fysisk fremmøde :)

Soloelever og soloelever på hold - online
• Mandag og tirsdag den 3. og 4. januar er der online undervisning. Tjek besked fra din lærer.
• Vi møder IKKE ind fysisk på musikskolen – helt i tråd med folkeskolerne.

Holdundervisning og sammenspil aflyst 2 dage
• Mandag og tirsdag den 3. og 4. januar er AL holdundervisning/sammenspil aflyst.
(fra rytmik til band/sammenspil).

Alle:
Fra onsdag den 5. januar underviser vi helt normalt igen på musikskolen (både solo og hold).

Dog henviser vi til retningslinjerne, som vi også har fulgt i sidste covid-19 periode:
• Hold afstand
• Sprit hænder
• Alle fra og med 12 år og opefter skal bære mundbind eller visir når de kommer ind på musikskolen, til de er på plads hos deres underviser.
Hvis man bevæger sig rundt på musikskolen SKAL man også bære mundbind.
• Medbring eget instrument (hvor muligt)

Med ønsket om et godt 2022 fyldt med masser af musik.

Mvh.

Faxe Musikskole