Spil Dansk 2022 - Koncert med Marilyn Mazur Group - support: musikskolens pigebands

Spil Dansk 2022

Det er lykkedes vores trommelærer Kristoffer at få et dansk verdensnavn til Faxe Musikskole, nemlig Marilyn Mazur og hendes band.

Marilyn er en imponerende musiker, både som komponist, trommeslager og meget andet. Hun har spillet med et væld af prominente musikere som fx. Jan Garbarek, Wayne Shorter og ikke mindst: Miles Davis som hun turnerede verden rundt sammen med tilbage i 80'erne.

Koncerten er gratis for elever i musikskolen, men vær opmærksom på at billetter skal bookes på forhånd.

Koncerten indledes i øvrigt med musikskolens to grupper "The Power of Music" og "Just In Case".

Det bliver en helt fantastisk aften (og en uforglemmelig oplevelse for trommeslagere!!).

STED: Faxe Musikskole, Præstevænget 23, 4690 Haslev

DATO: Onsdag d. 2. november 2022

TID: Kl. 19.00 (Dørene åbner kl. 18.30)

Billetter købes på Place2Book