Baby Rytmik Januar 2023 - Nyt hold i Haslev i løbet af foråret

Giv dit barn den bedste start på livet. Styrk de motoriske evner og knyt et tættere bånd i trygge omgivelser.

Er du vild med sang og bevægelse? Eller er du på udkig efter sjove aktiviteter at lave sammen med din baby?
Tag din lille ny på armen eller i bæreselen, og kom til 8 sjove og lærerige omgange bevægelse og sang, sammen med andre forældre, der forstår, hvis der lige skal gives mad, skiftes ble eller puttes en soveklar baby undervejs.

Det hele kommer til at foregår på Faxe Musikskole - afdeling Øst (Rolloskolen) med start den 10. januar 2023.
Holdopstart i Haslev: Forår 2023

Det, at du går til rytmik vil give grobund for, at barnet udvikler en god kropsbevidsthed, og at der dannes grundlag for socialt samvær med andre børn.

Alt dette giver tilsammen livsglæde, livskvalitet og selvværd, som barnet vil få gavn af hele livet igennem. Rytmen vil være i centrum og ved hjælp af forskellige små instrumenter, vil vi danne rammen om rytmiktimen. Barnet oplever verden gennem sine sanser og lærer herved sig selv at kende.

Ved brug af rytme vil der være fokus på at stimulere barnets primære sanser, samt forudsigelighed, fordybelse og nærvær i trygge rammer.

ALLE er velkomne på holdet! Holdet blandes ofte med gamle bekendte og nye ansigter.

Tilmeld dit barn til Baby Rytmik her.